Tuesday, April 29, 2008

Cuba, try & test

Petikan dari irfankhairi.net

Perniagaan Internet, ianya adalah satu strategi untuk sering cuba, try & test teknik-teknik tertentu.

Oleh kerana perniagaan Internet, anda blh membuat perubahan dan keputusan dengan mudah dan cepat, ia adalah platform yang sempurna untuk cuba, try & test

  • Apakah harga terbaik untuk produk anda? Cuba, try & test harga RM10… RM15… RM20… RM30… dan sebagainya.
  • Adakah isi kandungan (salesletter) laman web anda sudah terbaik? Cuba, try & test ubahkan headline… ubahkan USP… ubahkan manfaat produk… ubahkan call to action… ubahkan free gift dan sebagainya.
  • Adakah sasaran pasaran (target market) perniagaan Internet anda adalah terbaik? Cuba, try & test ubah sasaran pasaran anda dari student sahaja… atau kepada suri rumah… atau mereka yang profesional… atau pemilik perniagaan… atau mana sahaja pasaran yang baru.

Perubahan pada laman web anda boleh dilakukan secara segera. Oleh itu, perniagaan Internet adalah platform terbaik untuk anda cuba, try & test dan kemudian pilih, yang mana satu memberi pulangan terbaik untuk perniagaan Internet anda.

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers